Jau treti metai gimnazijoje organizuojamas karjeros renginys ,,Studijų mugė”. Šią dieną svečiavosi Vilniaus universitetas, Mykolo Romerio universitetas, Vytauto Didžiojo universitetas, Klaipėdos universitetas, LCC, AMES, Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla, Klaipėdos valstybinė kolegija, Socialinių mokslų kolegija, Klaipėdos paslaugų ir verslo mokykla, Klaipėdos turizmo mokykla, Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras, Klaipėdos laivų statybos ir remonto mokykla. Skirtinguose kabinetuose ir erdvėse buvo įsikūrusios aukštosios ir profesinės mokyklos, kur jaunimas, tiesiogiai bendraudamas su mokymo institucijų atstovais, galėjo gauti visą aktualią informaciją. Pristatytos mokymosi, studijų programos ir galimybės Lietuvoje, užsienio aukštųjų mokyklų programos. Svečiai dalijosi savo profesinio kelio maršrutais ir įkvepiančiomis istorijomis. Didelio gimnazistų susidomėjimo sulaukė SMK ir KU dėstytojų paskaitos: „Stilius ir įvaizdis”(Laura Preikšaitienė), „Savęs pažinimas ir mokėjimas save parduoti“ (Benjamina Plauškienė), „Palik savo komforto zoną“ (Neringa Gulbinaitė-Galadauskienė) (SMK), „Komunikacija, rinkodara ir viešieji ryšiai: perspektyvos Lietuvoje“ (Edita Valinčienė), „Robotai - nuo paprasto iki sudėtingo“ (Audrius Knolis) (KU).

   Gimnazistai klausydamiesi įvairių studijų atstovų ir lektorių paskaitų sužinojo, kokius žingsnius reikia atlikti norint tinkamai pasirinkti specialybę. Studijų mugėje domėjosi karjeros planavimu ne tik mūsų gimnazistai, bet ir Klaipėdos Vytauto Didžiojo ir „Aitvaro“ gimnazijų mokiniai.

   Siekiame, kad vis daugiau jaunų žmonių tinkamai pasirinktų mokomuosius dalykus, studijas, darbą: tai yra - savo karjeros kelią. Tai svarbiausias žinių ir karjeros planavimo renginys gimnazijoje, kuris padeda jaunuoliams apsispręsti, ką veikti baigus mokyklą ir kaip kurti savo ateitį.

Gimnazijos psichologė Jovita Šimkūnaitė

studijumuge collage

Dalyvaujame konferencijoje „Savanorystė – mokymasis, tobulėjimas ir tarnystė“

52143651 555656428268627 5346227285487779840 n

Integruota IT ir matematikos pamoka „Parabolių ir tiesių kompozicija“ II-okams 
Ačiū mokytojams Daivutei Radzevičienei ir Gintui Andrijauskui už patirtą mokymosi džiaugsmą 

IT matematika collage

    Vasario 7–8 dienomis Klaipėdoje vyko projekto „Svajonių komandos“ jaunųjų lyderių pirmasis susitikimas ir mokymai. Jame dalyvavo ir mūsų gimnazistai. Mokiniai susirinko susipažinti su XXI a. kompetencijomis ir olimpinėmis vertybėmis. Projekto tikslas - moksleiviams suteikti bendravimo ir bendradarbiavimo, darbo komandoje, problemų sprendimo įgūdžių.

51642144 2007374072692950 4909269274276659200 o

    Vasario 7 d. Klaipėdos „Varpo“ gimnazijoje vyko Mokytojų tarybos posėdis. Atrodytų, nieko ypatingo – juk tai įprastas mokyklos gyvenimo ritualas, bet šį kartą posėdis buvo kitoks – atveriantis naujas bendradarbiavimo galimybes ir pristatantis kitokias bendravimo formas. Gimnazijos direktorė Rasa Mašurinienė, tapusi šio susirinkimo iniciatore ir diskusijų moderatore, pripažino, kad pasirinkusi tokį neįprastą posėdžio formatą, iš karto tikėjo jo sėkme. „Juk taip dažnai tie posėdžiai yra tik įprastas formalumas: mokytojai ateina, pažiūri skaidres, praleidžia laiką, ir tiek. Tad šį kartą nusprendėme atsisakyti skaidrių rodymo, ilgų pranešimų, mokytojus įtraukėme į aktyvią veiklą, konstruktyvų bendradarbiavimą diskutuojant apie ugdymo turinį, mokinių pasiekimų vertinimą, individualios pažangos analizę,“ - teigia direktorė. Mokytojai, iš pradžių kiek sutrikę, vėliau aktyviai įsitraukė į veiklas: taikant „Kviečiu į pasimatymą“ metodą porose buvo aktyviai diskutuojama apie individualią mokinių pažangą, mokinių pasiekimus. Tokiu neįprastu būdu mokytojai dalykininkai mokymosi pasiekimų klausimais bendravo su administracijos atstovais, klasių vadovais, švietimo pagalbos specialistais. „Pasaulio kavinės“ metodas padėjo mūsų bendruomenei išsiaiškinti individualios pažangos stebėjimo ir analizės privalumus ir trūkumus, prasto lankomumo priežastis, atlikti mokymosi rezultatų analizę. Kontruktyviai diskutuodamos mokytojų komandos priėmė sprendimus, kaip planuoti mokymosi sunkumų įveikimo strategijas, kaip gerinti mokinių mokymosi motyvaciją. „Norėtųsi tikėti, kad šiame susirinkime vyravęs dialogas, padėjęs skleistis mokytojo iniciatyvoms ir lyderystei, ateityje taps gyvu gimnazijos kultūros elementu“, - posėdžio pabaigoje akcentavo direktorė R. Mašurinienė.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Orinta Adomavičiūtė

posedis collage

© Klaipėdos „Varpo“ gimnazija