Siūlomos klasių valandėlių temos 2024-2025 m. m.
| 
			 Eil. Nr.  | 
			
			 Tema  | 
			
			 Priemonė  | 
			
			 Į ką kreiptis  | 
		
|---|---|---|---|
| 
			 1.  | 
			
			 Psichologinė pagalba, kur jos ieškoti?  | 
			
			 Pokalbis  | 
			
			 Psichologė  | 
		
| 
			 2.  | 
			
			 Egzaminų baimė II, IV klasių mokiniams.  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 3.  | 
			
			 Savęs vertinimas.  | 
			
			 Paskaita, tyrimas  | 
		|
| 
			 4.  | 
			
			 Streso valdymas.  | 
			
			 Pratybos  | 
		|
| 
			 5.  | 
			
			 Mokinių tarpusavio santykiai klasėje.  | 
			
			 Tyrimas, pokalbis  | 
		|
| 
			 6.  | 
			
			 Kaip sėkmingiau mokytis? IV klasių mokiniams.  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 7.  | 
			
			 Draugystė.  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 8.  | 
			
			 Laiko planavimas  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 9.  | 
			
			 Vertybės, jų reikšmė gyvenime.  | 
			
			 Tyrimas, pokalbis  | 
		|
| 
			 10.  | 
			
			 Bendravimo kultūra.  | 
			
			 Paskaita - diskusija  | 
		|
| 
			 11.  | 
			
			 Kiek svarbi žmogaus higiena?  | 
			
			 Paskaita  | 
			
			 Visuomenės sveikatos specialistė  | 
		
| 
			 12.  | 
			
			 Viktorina „Psichoaktyvios medžiagos“  | 
			
			 Viktorina  | 
		|
| 
			 13.  | 
			
			 Mikroorganizmų atsparumas antimikrobinėms medžiagoms  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 14.  | 
			
			 Alkoholio žala paauglio organizmui  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 15.  | 
			
			 Energetiniai gėrimai  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 16.  | 
			
			 Protmūšis „Lytiškumas ir santykiai“  | 
			
			 Protmūšis  | 
		|
| 
			 17.  | 
			
			 Viktorina „Lytiškai plintančios ligos“  | 
			
			 Viktorina  | 
		|
| 
			 18.  | 
			
			 Geros nuotaikos vadovas  | 
			
			 Paskaita-diskusija  | 
		|
| 
			 19.  | 
			
			 Rūkymo žala paauglio organizmui  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 20.  | 
			
			 Protmūšis „Sveika mityba ir fizinis aktyvumas“  | 
			
			 Protmūšis  | 
		|
| 
			 21.  | 
			
			 Įrankiai ir metodai, padedantys geriau susidoroti su emociniu spaudimu  | 
			
			 Paskaita  | 
			
			 Socialinė pedagogė  | 
		
| 
			 22.  | 
			
			 Kaip efektyviai organizuoti laiką ir užtikrinti mokymosi sėkmę  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 23.  | 
			
			 Konfliktų valdymas ir problemų sprendimo strategijos  | 
			
			 Paskaita, diskusija  | 
		|
| 
			 24.  | 
			
			 Diskusijos apie pilietiškumą, atsakomybę už savo veiksmus, atsakomybę už kitus ir savo bendruomenę  | 
			
			 Diskusija  | 
		|
| 
			 25.  | 
			
			 Kaip saugiai naudotis internetu, išvengiant rizikų, tokių kaip priklausomybė, kibernetinis smurtas ir netinkamas turinys  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 26.  | 
			
			 Atsakingas socialinių tinklų naudojimas ir jo poveikis savijautai bei tarpasmeniniams santykiams  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 27.  | 
			
			 Alkoholio poveikis jaunam organizmui: mitai ir realybė  | 
			
			 Paskaita, diskusija  | 
		|
| 
			 28.  | 
			
			 Kaip kreiptis pagalbos, kai reikia, ir kokios pagalbos galimybės egzistuoja  | 
			
			 Paskaita  | 
		|
| 
			 29.  | 
			
			 Patyčios: ką gali padaryti kiekvienas iš mūsų?  | 
			
			 Paskaita  | 
			
			 
  | 
		
Laukiame Jūsų pasiūlymų!
Paruošė:
- Psichologė Jovita Šimkūnaitė,
 - Socialinė pedagogė Normantė Vaičiukauskienė,
 - Visuomenės sveikatos specialistė Aurelija Juknevičienė,
 
MATRICA
Lions Quest „Raktai į sėkmę“
| 
			 Patyčių prevencija  | 
		|
| 
			 Išvengti stereotipų  | 
			
			 I kl. Integruojama į GĮ  | 
		
| 
			 Įveikti patyčias  | 
			
			 II kl. Integruojama į GĮ  | 
		
| 
			 Gerbti kultūrinius skirtumus  | 
			
			 III kl. IV kl. veda psichologė  | 
		
| 
			 Asmeninių ir bendravimo kompetencijų ugdymas  | 
		|
| 
			 Įvardyti savo poreikius  | 
			
			 I kl. Integruojama į GĮ  | 
		
| 
			 Spręsti konfliktus  | 
			
			 I kl. ir II kl. Integruojama į GĮ  | 
		
| 
			 Konfliktai ir jų sprendimo būdai  | 
			
			 III kl. ir IV kl. Veda socialinė pedagogė  | 
		
| 
			 Valdyti stresą  | 
			
			 II, IV kl. Veda psichologė  | 
		
| 
			 Planuoti laiką  | 
			
			 IV kl. Veda psichologė  | 
		
| 
			 Laiko planavimo įgūdžių tobulinimas  | 
			
			 II kl. Veda socialinė pedagogė  | 
		
| 
			 Empatiškai klausyti  | 
			
			 III kl. Veda socialinė pedagogė  | 
		
| 
			 Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija  | 
		|
| 
			 Vengti psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo  | 
			
			 I kl. Veda socialinė pedagogė  | 
		
| 
			 Vengti alkoholio vartojimo  | 
			
			 II kl. Veda socialinė pedagogė  | 
		
| 
			 Vengti tabako  | 
			
			 I kl. Veda socialinė pedagogė  | 
		
| 
			 Mokymasis ir rašto darbai  | 
		|
| 
			 Iškelti tikslingus klausimus  | 
			
			 I kl. Integruojama į Neformalųjį ugdymą  | 
		
| 
			 Studijuoti reikiamus šaltinius  | 
			
			 II kl. Integruojama į Neformalųjį ugdymą  | 
		
