Gimnazijos taryba - aukščiausia gimnazijos savivaldos institucija, telkianti mokinių, tėvų (vaiko globėjų, rūpintojų), mokytojų pastangas svarbiausiems gimnazijos tikslams numatyti, uždaviniams spręsti.
Gimnazijos tarybą sudaro 9 nariai – 3 mokiniai, 3 mokytojai, 3 mokinių tėvai.
Gimnazijos tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Atstovavimas | Pareigos taryboje | 
|---|---|---|---|
| 1. | Gintarė Kriaučiūnaitė | Mokytojų atstovė | Pirmininkė | 
| 2. | Aurelija Zavadskienė | Tėvų atstovė | Narė | 
| 3. | Kristina Razokienė | Tėvų atstovė | Narė | 
| 4. | Gražina Šniepienė | Tėvų atstovė | Narė | 
| 5. | Rūta Paulikienė | Mokytojų atstovė | Narė | 
| 6. | Linara Jonikienė | Mokytojų atstovė | Narė | 
| 7. | Titas Brazauskas | 2F klasės mokinių atstovas | Narys | 
| 8. | Karolina Gedgaudaitė | 2C klasės mokinių atstovė | Narė | 
| 9. | Gabija Jonaitytė | 4C klasės mokinių atstovė | Narė | 
Gimnazijos tarybos funkcijos
- Nustatyti gimnazijos veiklos perspektyvą, pagrindines darbo kryptis.
 - Aprobuoti Gimnazijos veiklos programą, šiuos nuostatus, Vidaus darbo tvarkos taisykles, ugdymo planą, ugdymo organizavimo tvarką.
 - Aptarti siūlymus dėl vadovėlių užsakymo, mokinių vertinimo sistemos parinkimo, papildomos veiklos organizavimo.
 - Mokytojų tarybos teikimu spręsti mokinių šalinimo iš gimnazijos klausimus.
 - Svarstyti naujų gimnazijos padalinių steigimo, reorganizavimo ir likvidavimo klausimus.
 - Inicijuoti vietos bendruomenės, šeimos ir gimnazijos bendradarbiavimą.
 - Svarstyti gimnazijos pajamų ir išlaidų sąmatą, planuoti ir kontroliuoti lėšų paskirstymą, prižiūrėti gimnazijos ūkinę-finansinę veiklą.
 - Skirti atstovus į mokytojų atestacijos komisiją ir deleguoti savo atstovą stebėtojo teisėmis į viešo konkurso vadovo vietai užimti komisiją.
 - Sustabdyti kitų savivaldos institucijų sprendimus, kol jų teisingumą ir teisėtumą ištirs kompetentingos institucijos.
 
    Pamokų laikas
                
                
                
			
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
	
    
        