Siūlomos klasių valandėlių temos 2024-2025 m. m.
|
Eil. Nr. |
Tema |
Priemonė |
Į ką kreiptis |
|---|---|---|---|
|
1. |
Psichologinė pagalba, kur jos ieškoti? |
Pokalbis |
Psichologė |
|
2. |
Egzaminų baimė II, IV klasių mokiniams. |
Paskaita |
|
|
3. |
Savęs vertinimas. |
Paskaita, tyrimas |
|
|
4. |
Streso valdymas. |
Pratybos |
|
|
5. |
Mokinių tarpusavio santykiai klasėje. |
Tyrimas, pokalbis |
|
|
6. |
Kaip sėkmingiau mokytis? IV klasių mokiniams. |
Paskaita |
|
|
7. |
Draugystė. |
Paskaita |
|
|
8. |
Laiko planavimas |
Paskaita |
|
|
9. |
Vertybės, jų reikšmė gyvenime. |
Tyrimas, pokalbis |
|
|
10. |
Bendravimo kultūra. |
Paskaita - diskusija |
|
|
11. |
Kiek svarbi žmogaus higiena? |
Paskaita |
Visuomenės sveikatos specialistė |
|
12. |
Viktorina „Psichoaktyvios medžiagos“ |
Viktorina |
|
|
13. |
Mikroorganizmų atsparumas antimikrobinėms medžiagoms |
Paskaita |
|
|
14. |
Alkoholio žala paauglio organizmui |
Paskaita |
|
|
15. |
Energetiniai gėrimai |
Paskaita |
|
|
16. |
Protmūšis „Lytiškumas ir santykiai“ |
Protmūšis |
|
|
17. |
Viktorina „Lytiškai plintančios ligos“ |
Viktorina |
|
|
18. |
Geros nuotaikos vadovas |
Paskaita-diskusija |
|
|
19. |
Rūkymo žala paauglio organizmui |
Paskaita |
|
|
20. |
Protmūšis „Sveika mityba ir fizinis aktyvumas“ |
Protmūšis |
|
|
21. |
Įrankiai ir metodai, padedantys geriau susidoroti su emociniu spaudimu |
Paskaita |
Socialinė pedagogė |
|
22. |
Kaip efektyviai organizuoti laiką ir užtikrinti mokymosi sėkmę |
Paskaita |
|
|
23. |
Konfliktų valdymas ir problemų sprendimo strategijos |
Paskaita, diskusija |
|
|
24. |
Diskusijos apie pilietiškumą, atsakomybę už savo veiksmus, atsakomybę už kitus ir savo bendruomenę |
Diskusija |
|
|
25. |
Kaip saugiai naudotis internetu, išvengiant rizikų, tokių kaip priklausomybė, kibernetinis smurtas ir netinkamas turinys |
Paskaita |
|
|
26. |
Atsakingas socialinių tinklų naudojimas ir jo poveikis savijautai bei tarpasmeniniams santykiams |
Paskaita |
|
|
27. |
Alkoholio poveikis jaunam organizmui: mitai ir realybė |
Paskaita, diskusija |
|
|
28. |
Kaip kreiptis pagalbos, kai reikia, ir kokios pagalbos galimybės egzistuoja |
Paskaita |
|
|
29. |
Patyčios: ką gali padaryti kiekvienas iš mūsų? |
Paskaita |
|
Laukiame Jūsų pasiūlymų!
Paruošė:
- Psichologė Jovita Šimkūnaitė,
- Socialinė pedagogė Normantė Vaičiukauskienė,
- Visuomenės sveikatos specialistė Aurelija Juknevičienė,
MATRICA
Lions Quest „Raktai į sėkmę“
|
Patyčių prevencija |
|
|
Išvengti stereotipų |
I kl. Integruojama į GĮ |
|
Įveikti patyčias |
II kl. Integruojama į GĮ |
|
Gerbti kultūrinius skirtumus |
III kl. IV kl. veda psichologė |
|
Asmeninių ir bendravimo kompetencijų ugdymas |
|
|
Įvardyti savo poreikius |
I kl. Integruojama į GĮ |
|
Spręsti konfliktus |
I kl. ir II kl. Integruojama į GĮ |
|
Konfliktai ir jų sprendimo būdai |
III kl. ir IV kl. Veda socialinė pedagogė |
|
Valdyti stresą |
II, IV kl. Veda psichologė |
|
Planuoti laiką |
IV kl. Veda psichologė |
|
Laiko planavimo įgūdžių tobulinimas |
II kl. Veda socialinė pedagogė |
|
Empatiškai klausyti |
III kl. Veda socialinė pedagogė |
|
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija |
|
|
Vengti psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo |
I kl. Veda socialinė pedagogė |
|
Vengti alkoholio vartojimo |
II kl. Veda socialinė pedagogė |
|
Vengti tabako |
I kl. Veda socialinė pedagogė |
|
Mokymasis ir rašto darbai |
|
|
Iškelti tikslingus klausimus |
I kl. Integruojama į Neformalųjį ugdymą |
|
Studijuoti reikiamus šaltinius |
II kl. Integruojama į Neformalųjį ugdymą |
